{{text}}

Afleveren

Set Descending Direction

5 Item(s)

Met welke pakketjesdienst werkt Parfumswinkel samen?
Zenna Eekhof 30-okt.-2017

DHL / Bpost doet er alles aan om uw pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen. U kunt uw pakket online volgen met de Track & Trace code.

 

Hoe werkt het

 

Bent u de eerste keer niet thuis? Geen zorgen! Bpost levert het bij de dichtsbijzijnde Bpost ServicPoint af. U krijgt altijd een notificatie in uw brievenbus en ook nog een meldling per e-mail. Wilt u liever uw pakket thuisbezorgd krijgen? Dat kan ook. Gebruik hiervoor de notificatie met instructies van Bpost. Dit kan tot 23.59 uur.

 

 

Alle info een rijtje

 

1. Wij versturen uw pakket met DHL. Bpost neemt het in België over van DHL.

2. ls de bezorgpoging niet gelukt is, dan wordt het pakket automatisch naar een parcelshop van Bpost verzonden. Hier blijft het pakket 15 kalenderdagen liggen.

3. De verzendtijd naar Belgïe is 2 werkdagen

 

 

Voor al uw vragen, klachten of opmerkingen over de verzending van DHL / Bpost, kunt u bij ons terecht! U hoeft dus niet met hen te bellen. Wij kunnen dan een onderzoek laten opstarten of eventueel een klacht uitzetten bij DHL / Bpost.

 

 

Website

track.bpost.be

 

Telefoonnummer

022-012345

Moet ik verzendkosten betalen?
Anna Naus 15-jul.-2019

Wij willen de kosten van uw bestelling natuurlijk zo laag mogelijk houden! Daarom bieden wij gratis verzending aan bij bestelllingen vanaf € 50,-.

Bestellingen vanaf € 50,-   Gratis 
Thuis / werk bezorgd bij besteding onder de € 50,-  € 6,95
DHL Parcellocatie bij besteding onder de € 50,- € 4,95
Avondlevering € 1,50
Niet leveren bij buren € 1,-

 

Ook is het mogelijk om uw bestelling naar een ander land te verzenden. In de onderstaande tabel staan per land de verzendkosten vermeld: 

LandVerzendkosten BetaalmethodesGratis verzending vanaf:
         
Flag Belgium € 6,95  

Mr. Cash, Sofort Banking

€ 50,-

         
Flag Germany € 5,23  

Sofort Banking, Giropay

€ 50,-

         
Flag The Netherlands € 4,95  

iDeal, Riverty, VVV giftcard, Fashioncheque

€ 40,-

         

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Anna Naus 15-jul.-2019

Is het product op voorraad? Heeft u op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en direct (dus niet via overboeking) betaald? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag opgestuurd. DHL / bpost heeft een levertijd van 2 werkdagen. Op zondag wordt er niet bezorgd.


Als u bij uw bestelling kiest voor overschrijving, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra we uw betaling ontvangen hebben, ontvangt u een e-mail. Uw bestelling wordt dezelfde dag nog verstuurd. Meestal heeft u het pakketje dan de vierde werkdag in huis.

Uitzonderingen: Voor producten welke niet op voorraad zijn, gelden langere levertijden. De levertijd wordt per product vermeld op onze site. Tijdens drukke periodes (o.a. Valentijn, Moederdag, Vaderdag, Sinterklaas en Kerstmis) kan het voorkomen dat er afwijkende levertijden gelden. Houd hier rekening mee! 

Besteld op Bezorgd op
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Anna Naus 15-jul.-2019

Heeft u een bestelling geplaatst maar heeft u het adres verkeerd ingevoerd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Als uw bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor u aanpassen. 

Is uw bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het adres helaas niet meer aanpassen. U kunt DHL wel om een interventie vragen middels de track & trace code. DHL zorgt er dan voor dat uw pakketje bij een DHL ServicePoint bij u in de buurt wordt bezorgt. Neem contact op met DHL via het volgende telefoonnummer: 0883454399.

Waar blijft mijn pakketje?
Anna Naus 15-jul.-2019

Zodra het pakketje de deur uit is, krijgt u van ons een e-mail met hierin de track & trace code van DHL. Heeft u nog geen e-mail ontvangen? Geen zorgen, uw bestelling is dan nog in behandeling. In de bevestiging van uw bestelling kunt u de verzendbelofte terugvinden. Dit is de datum waarop wij verwachten uw bestelling te verzenden. 

Heeft u al wel een track & trace code ontvangen, maar is het pakketje nog niet bezorgd? Bekijk dan de huidige status via deze code om te zien waar uw pakketje is. Soms komt het voor dat er een sorteerfout is gemaakt en dat uw pakket verkeerd gesorteerd is. Dit wordt vaak automatisch binnen twee werkdagen hersteld. 

Staat er in de track en trace code vermeld dat het pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Wij raden je aan om toch even bij de buren navraag te doen. Het komt namelijk wel eens voor dat de bezorger het pakketje bij de buren heeft afgegeven maar geen briefje heeft achtergelaten.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Set Descending Direction

5 Item(s)

Tags

btw All Tags
Wat is uw vraag?